Jidder, jidder.

Gud va tiden springer iväg hela tiden! :S
Speciellt helgerna när Emil är hemma med oss också.

Men i fredags så var vi ute i Almunge på dan och myste med Linda med familj.
Vi blev bjudna på paj till lunch, och goda kakor till fika. :)
Skönt att snacka lite och bara vara, dagarna går fortare då!
Lilla Levi växer så de knakar han också! De är ju exakt 3 månader mellan grabbarna, och de ser man ju stor skillnad på!

Igår var vi hemma och degade hela dagen. Jag vaknade med rinnig näsa och ont i halsen, mindre trevligt! :S
Men jag och snutten tog en promenad till maxi och handlade lite på eftermiddagen ändå.
Sen lite senare på eftermiddagen kom Anders hit så han och Emil satt och kolla hockeyn medans jag lagade maten.
Fick bli fleskytterfile och potatisgratäng som lyx en lördag med besök. På sekunden matchen var klar så stod maten på bordet, duktiga hemmafrun! Johan kom hit och sa hej en stund också, sen drog dom iväg allihopa så Emil kom inte hem förns tre inatt.

Och idag så har vi gjort absolut ingenting. Emil fick sova länge imorse, så jag och Adrian gick upp vid halv 8 och han fick fortsätta sova till 10. Men som kompensation så har jag fått sova middag nu på dan istället. :)
Lilleman har haft bajs-stoppning igår och idag, eller nåt, stackars liten.
Han gjorde en ordentligt fylld blöja runt kl 9 igår morse, men sen var de inget mer på hela dagen, bara kissblöjor utan fartränder till och med. Ända tills klockan var efter ett idag så hade han inte gjort ifrån sig nåt. Men nu blev de ett stooooort kladdigt lass som han fyllde blöjan med så den började läcka över först sin body, babysittern och sen på hela pappa! :) Och bajset luktade skitskummt, typ som sur filmjölk! :S
har ingen aning om vad de kan bero på, har inte käkat något lustigt vad jag vet! :/ Men nu får vi hoppas allt har passerat hans lilla mage i så fall.
Och nu är de bara att hoppas att han inte får min förkylning också, de vore INTE kul!
Men dom säger ju att när dom ammar så har dom bättre försvar. Hoppas att de är sant, vi håller tummarna för de!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0