Fika på stan.

Idag var ju tanken att de skulle bli en liten repris av gårdagen.
Jag hade tänkt gå ner på stan med ett depåstopp på jobbet och sen träffa Elvira och fika väl nere.
Men när jag hade tänkt börja göra mig färdig att gå ut genom dörren och bege mig så öppnar sig himlen.
Jahopp, där blev den promenaden inställd tänkte jag och ställde mig vid busshållplatsen istället.
Jag hoppade av vid hållplatsen närmast jobbet och hoppade in där en sväng idag också och visade upp lilleman för sista kollegan, så nu har alla fått se honnom (alla som jag vill i alla fall, minus bagdad bob)!
Vädret hade sen vänt till sol och vi gick sista biten ner till stan i alla fall.
Vi mötte upp Elvira och började bege oss mot Linnés cafe. På vägen stöter vi på Åsa, som vi småpratar med en stund. Hon skulle upp till läkaren på konsultation en snabbis, så vi bjöd med henne på fika sen.
Hon ringde när hon var klar och kom och gjorde oss sällskap, mycket trevligt!
Vi satt till 3 timmars marginalen var passerad, jag hade hunnit amma Adrian en gång, och han hade börjat bli grinig och hungrig igen och en bajsblöja var gjord. Då gick vi och fick den bytt på st:Per, och jag hoppade in på Blomstercity idag igen och sa hej till Monica. :)
Sen begav vi oss hem med bussen igen, vilket gick mycket bättre idag!
En väldigt trevlig dag med nya äventyr, härligt att slippa sitta på sofflocket och titta på alla serier! :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

elr hur! man ser samma avsnitt två gånger.. reprisen på förmiddagen och det nya på eftermiddagen.. helt hopplöst dåligt utbud av program!

2011-09-01 @ 22:56:25
URL: http://sweetangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0