Inflyttningsfest.

I lördags eftermiddag så for vi till Moa och Niklas som nu äntligen haft inflyttingsfest.
Vi kom väl dit vid 4 snåret efter ett snabbt stopp på jobbet för att hämta en presentblomma.
Maud och Ingemar kom samtidigt, och Johan med familj va ju redan där.
De bjöds på en massa goda snittar som både Moa och Niklas gjort tillsammans, fina grejer verkligen och ost och kex också. Jag åt i vanlig ordning alldeles för mycket kan jag ju lova!
Matte, Dessan och Kevin kom vid 6 tiden också så då åt jag lite till för sällskaps skull. :P
Moa hade bakat en supergod chokladkaka med nötbotten också, glutenfri, toppen.

Efter lite prat och ätande så slog grabbarna på wii och började spela de.
Jag, Moa, Matte och Dessan tog oss istället ann sällskapsspelandet.
Jag och Dessan fick bli lag och Matte och Moa i "med andra ord", skit kul spel verkligen!
JJag hann spela en omgång med Matte som kompanjon också innan klockan blivit lite för mycket för Adrians räkning.
Så himlans kul de är att hänga med familjen när man har en sån underbar skara som Albrektssons med ingifta som sällskap! :) Vilken tur man har haft som fått en sån bra familj som bonus! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0