Brända kalorier och återträff.

Oj nu har vi missat att ta igen en himla massa roliga saker som hänt så vi börjar från början.

I tisdags så tog jag och lilleman först sovmorgon, så skönt.
Efter att ha suttit och degat hela dagen i soffan så kände jag att näe va faaan, dags att ta tag i röva och lyfta på sig. Jag packade ner lillmuffen i vagnen i sin superheta isbjörnsdräkt och så promenerade vi mot stan.
Vi fastnade i vanlig ordning på bellis ett tag och snackade lite skit. :)
Sen gick vi ner på stan och lämnade tillbaka boken med noterna, postade brevet till skatteverket och så mötte vi pappa Emil vid hans skola.
Hela lilla familjen tog en liten kik på stan innan vi satte av hemmåt igen. Långpromenad oh yes. Superskönt.


För att toppa tisdagens promenerande så bokade vi in två olika promenaddejter till onsdagen.
Vi tog en lååång tur på fm med Anne och Samuel, och på eftermiddagen så blev de en liten tur med Joanna och Alice.
Joanna och jag var ju med i samma mammagrupp på vårdcentralen när vi var gravida, och i onsdags eftermiddag var de dags för återträffen.
Vi var väl typ ett tiotal när vi gick där nere, men vi var bara fyra som dök upp på återträffen, tråååååkiga människor!
Vi fick träffa min gamla barnmorska som hade gruppen och så satt vi där och berättade om våra förlossningar osv. Kul ändå att se dom andra två förutom mig och Joanna då, vad dom fick och när och hur.
För en gångs skull så var de inte Adrian som var yngst och minst. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0