24 år.

Igår fyllde man alltså 24 år. Inget speciellt så, men hormonerna tyckte något annat.

Dagen började med frukost på sängen av Emil. <3 Mys.
Fick lite bra att ha-presenter också, trosor, body butter, gravid shorts mm.
Och tåårta så klart! :)

Men dagen tog sig en dipp på jobbet. Hade förvärkar på förmiddagen och jag hade otroligt ont i fogarna.
Dessutom hade alla glömt bort att jag fyllde år, uuuu. Jag kände mig väldigt bortglömd. Inte för att man vill bli firad just när man fyller 24, men man önskar sig ändå ett Grattis liksom. De är ju ändå "ens" dag.
Jag yppade att jag fyllde, fick hormon ras och grät och så fick jag en tårta, crap.

Sen slutade jag till halv två. Tog en tur och bytte en presernt jag fått av Emil, och sen hämtade jag upp honom vid skolan.
Väl hemma så däckade jag i sängen och vilade till "ringaren i notredame" och kände mig som 5 igen.
Efter en duch så kände jag mig mycket bättre och fixade till mig lite för middag ute.
Vi åt på vår favori tresturang Tzatziki. Blev en stadig saganaki, och sen blev de en tallrik smått och gått till varmrätt. Fantastiskt gott var de. Tack älsklingen! <3

Då jag kände mig mätt som tusan och allmänt trött så gick jag och sov en liten lur när vi kom hem. Bara för att orka vara uppe och se hela Johan Falk-GSI. :) Sista biten tårta fick passera ner som efterrätt till filmen, och sen var födelsedagen till ända.

Tack vare min fina älskling så blev de en ganska bra dag i alla fall! Älskar Dig Emil!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0