Lillpyret.

Nu går de farmåt med magen i alla fall. :) Nu ser de ut som en riktig bebismage och inte som för mycket mat vid jul! :) Jag är nu i v.17+4 och vi ska på rutinultraljudet på torsdag äntligen! De ska bli skönt att få se den lilla och se att allt ser bra ut. Man vet ju aldrig, de kan ju vara något fel också, och de är vi ju båda oroliga för. :/ Ska bli skönt att få de överstökat.
Först då känner jag att man kan vara riktigt glad och inställd på att vi ska ha en bebis.
Börja kika på vagn och kläder och allt sånt. :)


I torsdags så var jag och Emil på första mötet på vårdcentralen. :)
Mittpunktsmöte kallade dom de hela.
Vi fick träffa andra blivande föräldrar och dela erfarenheter med graviditeten och förväntningar och annat.
Vi fick även massa information, papper och även träffa en sjukgymnast.
Jag tyckte faktiskt att de va ganska skönt att träffa andra magar och höra hur dom har de.
Men jag var förstås minst i ligan men de verkade vara sköna tjejer en del av dom som man kanske kan träffa på igen på andra möten. Hoppas hoppas. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0