Shopping!

I helgen så blev de stora hål i plånboken må jag säga!
I lördags så var de dags för barnloppis i fyrispark igen, vilket jag inte kunde hålla mig ifrån såklart! :)
Jag och Lilleman gick dit och fynade en massa fina kläder till honnom, dyraste plagget kostade 15 kr!
De är ju så bra med dom där pyttekläderna, inget hinner ju bli slitet för dom växer så fort och växer ur de!
Vi kom hem med en skapligt stor påse med kläder.


Och i söndags så var jag, Adrian och Faster Moa på gränby och shoppade lite. :P
Vi var ju tvugna att kika på den nyöppnade delen som hade invigning i torsdags!
En otroligt glad överraskning var att Panduro hobby öppnat där, Yes!
Jag handlade en del kläder till lillskit där med, och även ett par byxor, en tröja och en mascara till mig själv!


En hel del slantar har rullat, men de var vi värda. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0