Knipande och ömmande.

Jag vet, jag skaaaa komma igång med bloggandet.
Jag ska från och med måndag försöka med att skriva ett antal inlägg per vecka, om de händer något kul.
Men just nu så ska jag ta en snabb-rapris på lite händelser senaste tiden.



När de gäller mig själv och Adrians välmående och hur vi har de så.....

De är absolut inte roligt med mjölstockning!
De började pulsera och ömma i vänstra bröstet här en kväll, och de blev bara värre och värre.
Till sist trodde jag nästan att tutten skulle ruttna och falla av eller något.
Men jag somnade till slut för natten. Sen vaknade jag vid halv 4 tiden och hade sjukt ont, så jag gick upp, kissade, tog febern som visade 38.3 och gick sen till köket för att pumpa.
När jag står där och pumpar mina stackars tuttisar så kände jag hur de svartnade framför ögonen och sen svimmade jag raklång över hela köksgolvet! INTE roligt alls kan jag säga. En ond tutte, feber, och nu en bula och huvudvärk, roligt att försöka sova då.7
Som tur är så försvann de ganska fort så morgonen efter så mådde jag mycket bättre!


Adrian har de lite knipigt i magen då och då den stackaren, så han får en massa droppar av mig så hans mage ska bli bättre. Han sväljer för mycket luft när han käkar så de blir ont i tarmarna för han. Han är en stor fismaskin den här lilla herren av den anledningen. Han kan fisa som en hel karl ibland!
Och med sömnen har de pendlat lite upp och ner.
Från att inte vilja sova alls ena natten så kan han däcka totalt och sova massor med timmar på rad andra natten.
De är bara att hålla tummarna för att han ska stabilisera sömnen på en bra natt-rytm relativt snart!

Men annars så mår vi båda bra! ^^

Kommentarer
Postat av: Angelica - mamma till Olivia

åh stackars liten me ont i magen :( Olivia har samma problem så vi kör fortfarande med droppar till henne annars blir det heltokigt! angående sömnen så är det frotfarande sådär med henne.. vissa nätter sover hon och andra sover hon knappt något alls.. helt hopplöst trött blir man ju..

2011-08-27 @ 22:31:57
URL: http://sweetangie.blogg.se/
Postat av: Angelica - mamma till Olivia

hihi såg nu att du skrivigt att ni har 8/10 dom dopdag till Adrian.. vi har samma datum till Olivia :D

2011-08-27 @ 22:38:15
URL: http://sweetangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0