Håll din tumme för lilla mig?

Snart är de dags för jägarexamen. Det närmar sig med stormsteg.
Inte den här helgen , men helgen efter de vecka 38 så ska jag kunna ALLT om djur,vapen,natur,och riktningar.
JÄVLAR.
Jag skjuter som en kratta, har bebisbajs innanför pannbenet och har nerver tunna som hårstråna på en loppa!! :S
Jag är lika trött som en av sju kända dvärgar om kvällen när jag försöker plugga så inget fastnar!
Gah.
Jag var på en introduktionskväll inne på HUNT i stockholm i tisdags kväll och satte igång kursen.
Jag blev inte direkt lugnare av att höra allt jag ska kunna tills dess och hur bra jag ska kunna skjuta!
MEN jag ska försöka fixa de. Jag vill ju gärna ha rätt att ha eget vapen på årets älgjakt.
Ni får helt enkelt ta och hålla alla era tummar där ute att jag klarar de här.
Sen kan jag ju bjuda på älgfärsbiffar eller älgstek, eller varför inte en julskinka från vildsvin? Sugna?
Håll tummarna då för i helsike!!! :)



 

Kommentarer
Postat av: Robin

Jag håller tummarna men då får du bjuda på älgstek också ! Hahaha , Lycka till Frida :)

2010-09-13 @ 23:05:16
Postat av: Linda

Jag håller tummen. Det kommer gå galant!

2010-09-15 @ 21:50:35
URL: http://lindapingvin.blogg.se/
Postat av: Lina

jag håller tummen!

2010-09-16 @ 21:44:16
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0