Inspiration=Noll

Att de visas samma skit varje år på interfloras julinspiration är ju bara att konstatera.
Visst de finns en och annan grej varje år som funkar men annars så har wow upplevelsen försvunnit sen första gången man såg de.
I tisdags kväll efter jobbet så var de dags att sitta ett par timmar i en trött koma och lyssna på någon inspiratör som står och jiddrar lite.
Visst Anna Fraiser som körde har vi sett förr och hon är ganska så skön.
Men över lag så kändes de halvt meningslöst.


Vi höll för övrigt på att inte hinna dit alls.
Jag fick mens i näsan alá julafton precis efter stängning.
De är inte några droppar som kommer, utan syndafloden gånger 17 verkligen.
Jag blödde ner hela handfatet, en hel hop med papper, en handduk och min hand innan de slutade efter en halvtimme ungefär. :S Förstår inte varför den förgrömmade näsan inte tål stress, eller mitt hår, eller min mage eller hela min kropp, iiinte tål stress.
Jahopp, får väl se vad som orkas med att göras under resterande tiden av året, den värsta tiden innom våran branch.




Och Emil är i Tyskland nu, onsdag-söndag är dom i hamburg.
Johan, Pelle, Anders och Emil, Ring Rang Rung feat Pelle.
Saknar honnom massor när han är borta :( Min älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0