Tuttiiituttiiiii.

Jag har som ni alla som känner mig redan vet, alltid velat få ett par bröst.
Sen jag gick i högstadiet och alla runt om mig utvecklade former och hade pojkvänner.
Jag fick mest slå mig fram med min agression, min frustration och min envishet.
Att bli retad för en sak jag inte kunde göra ett skit åt var väldigt jobbigt förstås.

Min grannfru och mamma sa alltid att jag bara skulle vakna upp en morgon och så skulle där sitta ett par bröst. Ja, that did´nt happen.
Jag upptäckte väl sexualitet ändå, som tur var.

Hur som helst så vill jag ju fortfarande ha ett par bröst.
Så jag sökte för skojs skull till en ny programserie på kanal 5 som heter skönhetsresan.
Man får då åka till Thailand till en klinik där, och få vad man nu vill ha fixat stort som litet.
Dom ringde mig idag och sa att jag hade blivit antagen med mitt mail. :) wohoooo.
De jag inte insåg, och som inte stod i sökningen var hur dyrt de ändå skulle bli.
Här i sverige skulle de kosta runt 40 000 att fixa brösten.
Att vara med i skönhetsresan hade medgivit att jag skulle få betala resan ner, boende och mat, och att man skulle få enbart 30 % rabatt på själva operationen. Så alltså, en resa för mig själv till andra sidan jorden och bli opererad med en kamera i ansiktet, eller göra de här hemma för nästan samma slant.
Jag tackade i alla fall nej.
Men jag vill fortfarande väääääääääääääldigt gärna ha ett par bröst. Någon som har lust att ge mig ett litet bidrag? :):)

Kommentarer
Postat av: Lina

vad spännande! tror ändock att ditt beslut att vänta till en mer "privat operation" är kanon i och med att tevealternativet ändock inte var billigare! Lycka till!

2010-11-20 @ 13:02:01
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0