Skattjakt. :)

Idag när jag kom hem från jobbet så hittade jag en skattjaktslapp på diskbänken. :)

De stod såhär:

Trist på jobbet? Jag förstår. :(
Skattjakt? Jaaa!! :)
Finn fem.
1: Fisk bland under....
2: Fågel bland ingridi....
3: Bland dyrbara saker för alla smaker.
4: Vad kan de vara? Sök,finn , bland mascaran kanske kan där skatten vara?
5: Du vann, jag förlora Frida Karlsson går inte att lura. :) Innanför älgvakt finner du din sista skatt. :)


Min söta,fina,älskade karl vad glad jag blev. <3
Jag löste och hittade.
1: bland underkläderna och emils kallingar fanns en chokladkaka.
2:I kryddskåpet fanns en chokladkaka till.
3:I barskåpet bland spriten fanns ännu en chokladkaka.
4: I badrumsskåpet hittade jag en chokladmuffins.
5: Och i kylskåpet, alltså bakom en mjukisälg i form av magnet på kylskåpsdörren, så hittade jag en bit prinsesstårta. :)

Jag fick massor med snask som jag kan tröstäta och bli lite smygfet utav. <3 Perfekt.
Älskar dig Emil!!!!

Kommentarer
Postat av: emil

Jag älskar dig:)

2010-11-11 @ 20:25:55
Postat av: Lina

ååååå vad otroligt gulligt! :D

2010-11-20 @ 13:04:06
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0