King, and i am hes freaking queen. <3

Den här veckan har slash vart i Sverige. <3
De har känts sådär bra i kroppen med tanke på att han står i samma land som mig, och inte så långt ifrån heller. Stockholm-Uppsala. Okej i sommras var jag 5 meter ifrån honnom och satt på ett rosa moln, men ändå.
Han är ju trots allt de bästa som finns i världen innom sin genre, sååå han ska behandlas som den kunglighet han är.
Jag känner dock att jag hellre vill vara (läs ÄR) som den där karaktären som Fergie spelar i deras senaste video.
De galna fanet som blir en besatt stalker och häckar utanför hans hotell redo att kedja fast honnom i sängen.
Men nu snackar vi fakta, han är numera 45 bast. Jag var tyvärr extremt liten på den tiden som han och Guns var som störst. Jag skulle kunna säga utan att ljuga att jag gärna ger bort en arm, ett ben och min självkänsla för att kunna vara i min nuvarande ålder på 80 talet. Fatta om man hade vart 23 år 1987 då jag föddes, vilken lycka.
Jag missade så otroligt mycket grymma musiker i deras esse, och balla kläder, ball attityd och jag-skiter-i-vilket-frisyrer.
Men va fan, Slash är den samma, ser ut som den samma och har samma stil som han hade 1987, så jag kanske inte missade så mycket ändå. Min sanna kärlek till 80-talet får vara sann som den är, jag var bebis.

Jag försökte att ha radion fastklistrad på örat i onsdags när han var på besök på Bandit och snackade lite crap med bollnäs-martin, men svårt när man står på jobbet och jobbar bland kunder. (btw, Bandit är en fett grym station.) Och jag missade när han var på rix-fm. CRAP.
Men jag missade fan inte att han var med i skavlan nu i kväll. <3 Skit i idol, titta på skavlan, slash is king. <3



http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/musikvideor/article8035540.ab
Se denna videon, den är king, och låten är king. <3 (Och de är Jag som är i videon om de är nåogon som undrar, Fergie, who?


Jag gjorde verkligen en bra tolkning enligt mig själv. Tur att jag är en Slash look-alike och inte en Britney spears look-alike. :O Fyrrii farrii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0