Floristiska ådran.

Man kan tycka att de är pest på jobbet ibland, utan vidare eftertanke.
Men jag kan nog säga att de inte är ofta man får go nuts i en butik och göra VAD man vill som skyltning, kosta vad de vill.
I min butik så kan Chefen vara ganska generös med slantarna vi får lägga på saker ibland.
Nu ville han att jag skulle göra dekorationer och kreationer i snitt och fylla hela fönstret med för syns skull ett par dagar. Go crazy och anänd MYCKET blommor. Jepp, ska bli. :)
De här blev resultatet, som även ska skickas in och tävla om bästa julskyltningen i uppsala.

Vi har sattsat på coola färger, men INGET glitter och inga kulor.
Detta blev resultatet:

Jag ska inte ljuga, Pontus la dit mossan och stenen, och Linda hjälpte mig att fylla mittensektionen i stegen med lila rosor som grund. :) Tack för hjälpen.
Jag blev riktigt nöjd med de hela, och de är nästan så man blev sugen på att börja tävla. :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Verkligen superfint! Vad duktig du är. Ska försöka pallra mig förbi Bellis för att kika på det live nåndag :)

2010-11-26 @ 17:43:32
URL: http://lindapingvin.blogg.se/
Postat av: Lina

vad roligt!

2010-12-04 @ 11:10:08
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0