Emils födelsedag

Igår var de älsklingens födelsedag. <3
Jag gick upp tidigt och ordnade med lite frukost på sängen och paket.
Jag hann handla lite paket i sista stund så de blev absorberande träningsstrumpor, en fin-slips, en tröja, skosnören (de va de ända han önskade sig), och en middag längre fram. :)
Mackor,te,juice och tårtbit prydde brickan tillsammans med en flagga. :)

Sen var jag desvärre tvungen att åka och jobba.
Då jag kom hem hade vi Pablo och Christian här.
Vi åkte och inhandlade lite grill-prylar och åkte till en mysig liten kulle där vi bredde filt och tände engångsgrillar. Pelle, Malin och Johan kom och gjorde oss sällskap. :) Mysigt var de, men solen försvann och myggen gjorde sig välkommna.
Då for vi istället hem till oss och myste upp oss i och soffan och på stolar, drack vin och hade de trevligt. Även Pierre och Sandra kom efter en stund.
Fullt hus för firandet av 23-åringen. :)
En trevlig kväll som jag tror födelsedagsbarnet tyckte om också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0