Kalle Anka.

Om de här jäkla vädret ska förfölja mig hela sommaren så blir jag fett förbannad!!
Förr förra veckan när de var sommarvärmebölja och jag fick mina lediga dagar ändrade så hade vi ju verkligen suuuuuper väder fram till söndagen då jag fick bli ledig, då formligen öste regnet ner.
Förra veckan var de väl lite till och från bra väder, molnigt och sol om vartannat, och i lördags när jag var ledig, jo ösregn. Och igår hade vi strålande väder hela dagen när jag jobbade, tills jag precis klev utanför dörren på jobbet då de började regna IGEN så man blev alldeles sur på flera sätt när man cyklade hem! :/
Jag måste ha förargat väderguden på något sätt, eller dödat för många spindlar eller något!! CRAP.
Jag är som Kalle Anka med mitt egna lilla lokala moln hängande över huvet all the time. Kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0