Hål i plånboken

Igår togs den stora plånboken fram.
Vadå ska man inte spendera hela lönen så fort man får den? :)
De blir alltid så dyrt att vara ledig. Man handlar och handlar så fort man har tiden över.
Vi hann med att besöka, Thuns och Mediamarkt och jag själv var ner på stan och handlade och klippte håret.
De kändes som att jag hade ett stooort hål i plånboken efter att allt detta köptes hem igår:



B1. Stövlar från Thuns 279 kr
B2. Tröja från Vero Moda 50 kr
B3.Tröja Från Thuns 99 kr
B4. Klänning från Thuns 149 kr
B5. Dvd filmer från Media Markt Sagan om ringen triologin box 199 kr, Kejsarens nya stil 129 kr, Twilight 79 kr, New moon 49 kr.
B6. Kärlek prydnad från Thuns 99 kr
B7. Love väggdekoration från thuns 49 kr
B8. Kaffebryggare från Media markt 49 kr
B9. Dvd spelare från Media markt 333 kr
B10. 32 tums TV från Media markt 2700 kr
Jag handlade även en till svart tröja på Vero moda för 50 kr,  men den blev inge bra på bild.

Kommentarer
Postat av: Denise

Du får ringa mig nån dag när du har tid så får vi snacka;)

2010-03-28 @ 11:42:20
URL: http://examynia.blogg.se/
Postat av: Lina

åh, klänningen var underbar! jag vill också ha!

2010-03-28 @ 22:04:09
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0