Tysken på besök.

Vänner, älskade vänner. Jag har haft ytterst tur på senare tid och fått träffa kära vänner.
Igår bestämde sig Tysken, älskade Christofer Weber att ta med sig sin Ida och åka upp till Uppsala från Norrköping över dagen för att träffa mig! :)
Vi kom fram till att de var nästan exakt 2 år sedan vi sist sågs.
De va så himla kul att se han och få umgås lite granna och prata gamla minnen och annat trevligt.
Vi tog oss en tripp ner på stan och ägnade oss åt ett nytt GI övertrapm. :S Kinabuffé.
Men de va helt suveränt gott.
Vi satt länge och väl så man hann med en hel del mat och prat innan jag visade vart domkyrkan är planterad och hur fint de är i Uppsala.
Sen åkte vi hem till mig och visade lägenheten och fikade lite, tog oss ett par rundor med buzz och hade allmänt trevligt.
Dom var ju tyvärr tvugna att bege sig hemmåt sen. Tack tysken för besöket!




Jag hann inte mer än vinka av dom förrens Emil och Johan kom hem och började styra om.
Dom fixade sig fina och for runt och förbered sig för utgång.
I sista sekunden bestämde jag mig för att haka på.
Vi mötte först upp hemma hos en av Johans klasskompisar som bor inne i centrum, liten men mysig lägenhet där en hel del människor samlades. :) Otroligt trevliga människor som Johan studerar med nu för tiden.
Sen blev  de allt en runda på Birger jarl innan jag och Emil gav upp och åkte hem och sov.
Ännu en trevlig dag och kväll alltså! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0