Italiensk kväll.

I fredags efter jobbet så traskade jag hem till kamrat Linda direkt.
Jag fick se dom fina nya tapeterna och samtala lite med Linda, Mattias och hans vänner.
Sen mötte vi Lina och gick mot Trattoria commedia där vi bokat bord till kl halv 8.
Vi kände för en kväll med lyx. :)
Italiensk mat är ju aldrig fel kan man ju tycka, och de var de inte den här gången heller.
Vi mumsade på fläskfileer,gratinerade räkor och annat smarrigt.
Vi unnade oss till och med efterrätt. :)
Jag struntade i alla fall i de där med GI:andet just då!Och jag hade i alla fall lyckats gå ner 2 kilo innan den här helgen kom. :)
Men vi hade en ytterst trevlig kväll.


Kommentarer
Postat av: Linda

Minst sagt en trevlig kväll.

På tisdag ses vi igen :)

2010-03-14 @ 19:50:54
URL: http://lindapingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0