Besök.

Tiden springer iväg och bloggen blir lidande.

I helgen var bea på besök.
De var ju inte allt för länge sedan vi sågs, då vi hann med ett fikabesök då vi förlovade oss.
Men de var ändå roligt att ses.
Hon kom på fredagskvällen och vi avnjöt lite mat,tv och massor med prat.
Lördagen var jag tvungen att jobba så Bea besökte en annan vän här i stan under tiden.
På kvällen hade jag bokat bowling åt oss så vi begav oss till fyrishov efter en tacco middag här hemma.
Emil vann ju typiskt nog. Men de var ju roligt ändå.
Sen begav vi oss som tråkiga pensionärer hem igen och bökade ner oss i soffan och tittade på film.
Vem orkar springa på stan och härja, vi börjar ju bli gamla, vi blir ju faktiskt 23 i år! :S
Söndagen gick jag och bea på stan och skräpade hela dagen, shoppade en massa finfina grejer, åt lunch på Unico och bara umgicks. Mysigt.
Inte ofta man har vänner på besök!



Mitt GIande går som smort. Gått ner ett kilo och en storlek i jeansen! :) Yey.
Beach 2010 here i come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0