Vingåkers factory outlet

Ska man inte bara dega på nyårsdagen? Ligga som en död fisk i soffan och defenitivt kolla på Ivanhoe.
Nja grabbarna var inte lika sugna på de faktiskt.
Dom var mycket mer sugna på att åka 17 mil i snöoväder till Vingåkers factory Outlet och shoppa.
Jag, Emil, Johan och Anders tryckte in oss i Anders lilla bil och åkte dit i alla fall.
De tar ju sin lilla stund och jag halvsov väl en del kan man säga.
Anders körde ytterst långsamt, och ännu mer långsamt efter att han kört upp i en rondell när bromsarna inte tog.

Men vi kom dit i alla fall och grabbarna var överlyckliga. :)
Dom struttade runt och provade kappor, kavajer och kläder med god min.
Jag struttade väl också runt lite själv och tittade på tjejkläder och grejer till Emil.
Johan hittade en skjorta och en slips som han köpte, Anders hittade en rock, Jag ett par träningsbyxor och en mössa och jag hittade och Emil köpte en träningsväska och ett par taights till sig.
Sen åt vi en helt okej pizza på nån pizzeria i centrala vingåker innan vi styrde hem igen.
De tog en sjukt mycket extra lång tid att komma hem när man kör 30 under hastighetesbegränsingen.
Men våran lilla utflykt tog ju hela dagen. Men de va roligt ändå. :)

 
Grabbarna tyckte att dom var stekiga i vita kavajer. :) hahaha.
 
Och Emil diggade på riktigt den här snobb rocken med bäverfitta på! :) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0