O.C

Jag tycker att jag fick världens bästa julklappar förresten.
Nu den här veckan när jag har varit sjuk så har jag kommit hem från jobbet, gjort en bricka med tee och mackor och sen lagt mig i sängen med brickan på magen och tittat på O.C.
Jag fick alla boxarna av Emil i julklapp <3
Jag fick även jaktbyxor, underställ och min parfym. :) Tack mitt hjärta. <3




Att leva i O.C hade varit något de.
Fina event som alltid slutar i någon form av skandal eller katastrof. Vattenpolospelare, dyra kläder, en hel del alkohol, kärleksdraman,slagsmål mm.¨
Jag minns verkligen att de var veckans höjdpunkt när vi bodde på Hemmet.
Varje onsdag kl 21.00 var de vallfärd till tv-rummen på blomsterhus elevhem.
De laddades med popcorn, chips, kladdkaka, godis och rent av tårta då den viktiga timmen närmade sig. :)
haha ja de va tider de. Att en helt annan värld på TV kan föra alla tillsammans som stumma under en timme. Otroligt egentligen.
Men jag njuter i fulla muggar av den här otroligt härliga flashbacken man får av att jobba sig igenom dessa boxar. <3

Kommentarer
Postat av: Lina

mysigt med OC! är det förkylning du råkat ut för?

2010-01-11 @ 23:02:39
URL: http://linaskriver.blogg.se/
Postat av: Elin

O.C. Aaah.. Vilka minnen.. :)

2010-01-12 @ 22:53:23
URL: http://frokenwesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0