Ledig tid.

Ledig tid är ju de bästa som finns.
Jag tror att jag kommer att älska att vara hemma fru sen när Emil blivit rik på något sett! :) haha
Mammaledigheten kommer säkert också vara en sån där rolig tid i livet.
Kanska ska man passa på att skaffa en liten voffe då med!?

Ja ja nu går vi lite väl många år fram i tiden.
Jag har ju varit ledig nu i två dagar. Skönt!
Men igår handlade de ju mest om dom där hemmafru sysslorna. Dock så fick Emil lov att hjälpa till också.
De städades på alla sätt och vis. Skrubba,skura,dammtorka,dammsuga...
Sen tog vi oss ann handling och tvättning också.
Maten gjorde vi teamwork av och vi tillverkade en hel massa matlåder. :) Kanon.


Idag har vi mer haft slöa dagen.
Vi har varit till ramsta en sväng i alla fall och gosat med Xina.
Emil tog en löprunda i skogen med henne, medans jag var ute och övningskörde med svärfar.
Vi tog oss en fika och begav oss sedan till Gränby för kommande födelsedagars skull.
Jag strosade vidare för mig själv när Emil väl åkt mot jobbet, men hittade inget av värde.


Men de bästa med dom här lediga dagarna är ju ändå att få sova ut på morgonen och vakna med älsklingen! <3
De är så skönt att börja dagen på ett sånt sätt.
Vakna ihop, kramas ett tag, äta frukost, ta en dusch och påbörja dagen ihop! :)
Nu är jag inte ledig förns nästa helg :S Hela 7 dagars jobb på rad att se fram emot.
Ge mig styrka.

Kommentarer
Postat av: Lina

här får du lite styrka :)

2010-01-30 @ 21:17:21
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0