Håll tummar och tår.

Jag och min bästa vän tv:n har mysiga hemmakvällar tillsammans varje dag! :)
De finns ingen som jag kan skratta och gråta med på samma sätt som Tv:n.
Jag vet, de är fruktansvärt tragiskt. Men de är så min verklighet ser ut.
Jag hoppas verkligen att Emil får tag på ett dagheltidsjobb snart.
De vore verkligen de bästa som kunde hända just nu för oss båda!
Håll tummarna världen för att han får jobbet på seneringsfirman han var på interviev hos förra veckan.



Vi har i alla fall fått bra utdelning på vårt OS.
Som Kalla säger så har man suttit och hållit tummar och tår. :)
Vi har duktiga och viljestarka landsmän i Vancover.
Någon liten medalj kan vi nog klämma åt oss innan de hela är över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0