Taggad :)

Imorgon blir de Bowlaget med jobbet och blomstergrossisten! :) Yey.
De blir trerätters middag. (Svull) och utklassning av grossisnissarna. Moahahahah.
Ska bli sjukt kul. Jag lär slå strikear till höger och vänster. Och förmodligen lyckas kasta klotet bakåt någon gång med. Handsvetten brukar ställa till de. hehe
Firmafesterna brukar dock kunna spåre, inte helt oväntat.
Linda, Jag och Jessica jobbar på lördag, så jag lär ju vakta Linda från flaskan så gått jag kan så de inte blir som förra firmafesten.
Då jobbade jag och Linda dagen efter, och hon satt halva dagen på trappan på baksidan och spydde och yrade som en annan bakfull flodhäst. :P Hahaha.
Jag ska alltså inte dricka en DROPPE! :)
Men jag ska vara snygg. Så nu ska jag dyka in i garderoben på jakt. See ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0