Underbara vänner <3

Sicken helg. :) Wonderful. Men med en brinnande låga i baken.
I lördags var vi bjudna på vinmingel hemma hos Emelie efter jobbet allihopa.
Jag for hem som en skållad råtta och svidade om, fixade lite mat inför söndagen och for till Emelie med en morotskaka i högsta hugg. :)
De bjöds på plockmat i vform av varm och kall paj, snittar,kex och ost, bröd, tacko snittar och VIN :)
Vi hade faktiskt utomordentligt mysigt och trevligt allihopa. Min morotskaka gick hem som efterrätten.
Jag var ju dock lagom stressad och hade beställt Emil-taxin till kl 9 för att kunna styra i köket innan sängdags.
Jag snodde ihop lite glasyr till ännu en morotskaka och 2 st pajer. :)


För på söndagen, direkt efter jobbet hade jag en Jättestor dejt med massor fina flickor. <3
Jag kom hem och for som en spole i köket, fick ihop ännu en paj, byta om, göra sallad, ta fram ost,kex,bröd och tillbehör och diska allt man skitat ner på 40 min. ;) De måste vara någon form av rekord tror jag.
För kl 5 så ringde dörrklockan och en massa tjejer strömmade in.
Emma, Heidi, Lina, Linda, Elin W, Therese, Jenny och Mathilda med lilla Tuva kom hit på besök.
Vi hade ett hemligt uppdrag att utföra, men utöver de så var de ju bara så uuunderbart att ses överhuve taget här hemma i min lilla lägenhet. :)
Vi var nog lite överväldigade allihopa av hela situationen och vi hade bara ett par timmar på oss att njuta.
Älskade vänner, de var så otroligt roligt att se dom alla, och jag hade gärna velat ha dom kvar här lääääänge länge.
Men jag hann ju få i dom lite paj, kex,bröd,morotskaka och kladdkaka innan dom var tvugna att åka igen och lämna mig i ensamhet. :(
Jag fick en otroligt fin present av dom med vilket jag tackar för. <3
Vi måste absoluuuut göra det här snart igen!
Ni vet vilken dörr ni ska knacka på!! :)


Kommentarer
Postat av: Therese

Kalaskul var det! Nice att träffa så många fina flickor på samma gång! ^^. Men Frida, vilka jäkla klockrena bilder du fått in på mig då :P. Tur att jag inte är singel, då hade jag dött :P

2010-04-12 @ 20:42:35
URL: http://killerlady.blogg.se/
Postat av: Lina

TUSEN TUSEN tack för finfin middag o sällskap! kunde inte bli bättre! (jo, om det hade varit en vecka istället för endast en kväll) KRAM.

2010-04-12 @ 21:17:24
URL: http://linaskriver.blogg.se/
Postat av: Heidi

Ja, tack tack TACK Frida!!!

Det var underbart fint att ses!

Massa Kramar!

2010-04-13 @ 08:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0