Turbo.

De har varit slitsam vecka. :/ Jag har haft turbon på sen jag kom hem från öland över påsken.
Hela den veckan jobbade jag ju, frdagen som var min lediga dag var jag tungen att ta till städ,tvätt,storhandling,bakning och förberedningar.
Sen har jag jobbat sen dess, 8 dagar på rad. Och förra helgen höll man ju turbo fart även efter jobbet med massor med bjudningar hit och dit.
Jag är såååå trött i kroppen.
Jag var ledig igår, men de hjälpte föga.
Idag har jag haft migränhuvudvärk heeela dagen, och jag mådde så illa att frukosten inte gick ner i morse.
Jag behöver ha ett halvårs semester i år tror jag. :/



När jag kom från jobbet i lördags satt Emil och Niklas och kollade på hockeyn såklart. En HVare och en Djurgårdare. :) Sen kom även Moa, vilket slutade med en kinabuffé ihop alla 4 och filmtittande med chips och dipp mys här hemma efteråt.
Mysigt med lite svägerska och svåger häng. :)
Och igår var vi i Ramsta stor del av dagen och hängde med svärfar,svärmor och småflickorna som var barnvaktade. :) Jag körde en sväng med svärfar och med en fnittrande Emil framför en Kronblomstidning i baksätet. Koncentrationen kunde ha varit bättre, men de gick ändå bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0