Älskade.

Min älskade älsklings älskling kan vara väldigt älskvärd ibland :)
I onsdags när jag kom hem från jobbet så stod han i köket med fläskfile och potatisgratäng på G och dukat bord. Jag blev otroligt chockad.
Jag slog en signal när jag for från jobbet, och då sa han att han var på jobbet men hade rast, den luringen :)
Men jag blev ju jäääätte glad. Han borde vara hemma varje kväll tycker jag. <3

Även den här veckan ska han jobba dag en dag, vilken får inte jag veta :/
Jag får vara glad och hoppas varje kväll när jag kommer hem att de är just den dagen han kommer vara här hemma när jag kommer. :) Ikväll var han dessvärre på jobbet.
Hoppas turen är här imorgon. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0