Vintertiden.

Till lunch åt jag en fisljummen kebabpizza, sittandes på halva röven.
Sen hoppar jag över kvällsmaten och går rakt på chokladpudding med grädde.
Undrar om jag fick med hela kostcirkeln idag?



Jag läste i tidningen att den här veckan är en av dom lataste veckorna på arbetsplatser runt om i världen. Folk går på halvfart och orkar inte lika mycket som annars. Detta hade visats genom en undersökning där 52% svarade att de skulle få svårt att klara av arbetet den här veckan,  14 % fick så lite gjort att chefen klagade, och 8 % orkade inte gå till jobbet överhuve taget.
Detta ska tydligen bero på de här med skruvandet med klockan och vintertiden.
HAR dom då varit i en blomsteraffär gravsmyckningsveckan undrar jag då? Halvfart? Ursäkta mig liksom.
Mitt svar på detta är...pft.
Imorgon har vi öppet 2 timmar längre än en vanlig lördag. yey. Välkommna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0