Lets fly away, lets fly, lets fly, lets fly.

Stockar sover inte lika tungt som jag. Vaknade kl 11 idag! Men gud va skönt de var då att vila ut lite granna!
Nästa gång jag är ledig så är de ju läge att gå upp typ kl 4 om morgonen och därefter sova i husvagn. :P
Men allt för spänningen och älgköttet.

Har varit inne på stan hela dagen idag.
Har träffat Helena och fikat med henne. Var suuper kul verkligen.
Tant Helena har alltid så mycket vettigt att säga och hon är så kul att hänga med.
Men vi hade inte setts alls sedan hon sa upp sig på bellis. Så de va verkligen på tiden.
Helena är ju en tant egentligen, men hon ser ut som 20 och beter sig som 20 och är Inte alls 35 egentligen.
Hon sporrade verkligen mig att ta tag i mina drömmar lite.
Man är för helvete ung nu och de bör man ta vara på innan de är för sent.
Jag vill leva, resa, Uppleva och känna att man har gjort något vettigt.
Man hinner med hela svensson-vågen senare de är ingen brådska med den saken.
Plus att jag är bara nere och tråkad och underhuggen just nu. Vet inte vart lyckan kan leta sig fram.
Bara att få vara med min älskling på en helt annan plats hade ju varit himmelen på jorden. Vi får helt enkelt hoppas att de blir av snarare förr än senare. Fly, fly, fly, fly, fly.


Lets fly away.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0