Floristernas Konung.

Ja de är väl inte ofta som man kan säga att man har spenderat sin lediga dag med sina arbetskamrater! Som tur är!
Men idag var de ändå lite värt de. De var nämligen kursdag nere på blomstergrossisten här i Uppsala. De var bla Per Benjamin som var en av inspiratörerna. Och då jag verkligen tycker att han är en av dom bästa floristerna vi har så kändes de ju värt att åka ner. Jag, Pontus, Emelie och Sara var ner där till kl 1 då de började. De var mycket inriktat på ffp och på hur man ska nå ut till en köpande kund i kristiderna. De var mycket otroliga färger och material som användes. Helt otroligt roligt. Jag har ju sett Per förut, då jag jobbade i Stockholm. Men han är ju lika förtjusande nu 3 år senare. Han är floristernas Konung!


Kommentarer
Postat av: Lina

jag gillade det skarpt också! garn, garn, garn! :)

2009-10-21 @ 23:45:05
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0