Omvända roller!

Jag bara måste berätta något av de sjukaste jag har hört på läääänge.
Emils ena moster är gift med en gubbe som heter stig, och han har en son sedan innan.
Denna son och hans familj bestämde sig för att utöka familjen med en liten minemal chihuahua valp.
Familjens katt blev extra glad med tillskottet till familjen.
Dom lämnade nämligen den lilla 8 veckor gamla valpen kvar hemma under dom två timmarna de tog att åka och handla. När dom kom hem igen så var de bara en blodig hög med ben kvar av den lilla voven, och katten såg ooootroligt mätt och glad ut.
Katten hade alltså ätit upp hunden, den 12000 kr dyra valpen som dom hade haft hemma i 2 dagar. OOOOOPS
DE är fan helt sjukt. Katten åt upp hunden. Crap
Men jag klandrar inte katten, en chiuahua är ju i princip en råtta, och en katt är ett rovdjur!
Men ändå...

Kommentarer
Postat av: Therese

Men usch och fy! Djur kan vara förjävliga!



KAtten min mår bara bra, tack och lov :P. Hey klart du inte står längst ner! Ge en adress så kommer det ett brev, fast det kanske tar ett tag:P. Jag är så seg på att ta tag i saker :P

2009-11-04 @ 14:32:36
URL: http://ladykiller.blogg.se/
Postat av: mickan

usch,, va hemskt.. stackars vovve.. sådan oansvarig matte/husse.. Katter kan ju vara sjukt elaka.. :( Det vet man ju om man kommer hem med en kattunge eller något annat djur till ett hem där de redan finns en katt.. så måste man ju passa upp på dom tills de går ihop.. :(

2009-11-04 @ 14:43:26
URL: http://mammamickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0