Ack ack.

Jag är så sjukt trött.
Och de värsta är ju att julen inte har börjat riktigt än heller.
De kommer bli värr!! :S
Men den här veckan är en av årets absolut värsta!
Vi har en annons den här veckan varje år, som folk går och fluktar efter minst en månad innan.
"När kommer amaryllis annonsen?"
"Skit i de du kärring, och köp en amaryllis nu i stället!"

Vi har nämligen jumboamaryllisar till ett pris av 55 kr (ord. 129kr)
Hyacinter på 7,90kr (ord. 20kr) Julstjärnor 15 kr (ord, 39kr) Orkidee på 98kr (ord.198kr) mm
Ja ni kan ju alltså förstå att de  blir lite hektiskt på jobbet just den här veckan.
Vi räknar med ca 900 betalande kunder per dag i snitt.

Jag har varit ledig idag. Yey. Första annonsdagen och jag har vart hemma och degat.
Igår hade vi nämligen ommöblering av heeeela butiken. Nästan alla bord blev utkastade och utbytta mot en hel drös med vagnar. De tog sin tid även om vi var full bemanning på 7 pers, så var jag hemma till strax efter kl 8 på kvällen! :S Men allt var ju tvungen att vara klart till idag när vi skulle öppna dörrarna och vargflocken skulle svepa in.

Men imorgon kan jag inte smita undan längre.
trött, ack så trött.

Kommentarer
Postat av: Lina

ojoj, antar att ni har full rulle på jobbet med de priserna! jag hejar på dig! :)

2009-11-27 @ 21:36:29
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0