Okänd människa

Nu är jag frisk igen nästan. Super skönt.
Men denna vecka har jag åkt buss till jobbet varje dag.
Och man kan ju inte låta bli att spana på folk vid busshållplatsen och på bussen!
De är ju faktiskt ruskigt spännande och intressant!

Tillexempel så är de en kille som åker samma tid som mig varje dag. Han ser ut att vara i typ 9an eller gymnasiet åldern ungefär.
Han är tönt. Alltås inte illa menat så men, han är en typisk tönt stöpt i en tönt-form.
Han har massor med finnar, glasögon, ärvda kläder, och en pappa som är Elvis.
Han klär sig i elviskläder, har elvisfrillan och solbrillor året runt och jämt även om dom bara ska på maxi och handla! Jag har sett tönten och hans Elvispappa ganska ofta ihop när dom har varit och handlat!
Jag tror inte att han kan ha de så lätt i skolan, inte med tanke på hur folk är, och hur man bör vara!
Jag hade inga tuttar och humör, han har finnar och en pappa som vill vara elvis!
Man skulle vilja ta honnom, ge han lite clerasil, en makeover och lite pepparkakor så han blir glad! :)



Imorgon kommer de bli sådär ruskigt mycket att göra på jobbet igen!
Annonsen lyder, Halva priset på ALLA krukväxter.
Tur jag är ledig helgen sen och kan jaga lite älg istället! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0