Thelma..

Jag är gammla nu, gammla och grå.
Min lilla minimala syster som nu är 182 cm lång och har precis fyllt 14, hon komfirmerade sig i helgen dessutom.
vart tog liksom dom åren vägen?!
Lilla Thelma har defenitivt vuxit upp och blivit en stor donna.
Min far, faster och syster var över till Bornholm och hälsade på den lilla donnan och grattade henne på komfirmationen i helgen, jag hade mer än gärna velat följa med. Men men.
Var faktiskt flera år sedan jag träffade min lillasyster sist. Hon bor hos sin mor, även kallad komandoran.
Vivi är lika slug och lika fördärvad som min mor var när jag var i den där åldern. jag kan bara inte förstå varför pappa har förbrukat 2 sådana kärringar efter varandra. Jag lider verkligen med tanken på att min syster ska gå igenom samma uppväxt som mig, fast med en annan kärring till mamma.
Min far sa att han tyckte att hon verkade stark, precis som jag var. han sa även att vi blir likare och likare till utseende och sätt för varje år. :D Så är de när man är lik far båda två.
De gör mig hur som hellst väldigt stolt. Jag har en tokigt söt lilla syster, som pojkarna verkar tycka lite oroande mycket om. :P Svårt att skydda henne mot världen och ge henne stöd när man är så långt borta.
De känns helt enkelt piss!!
Jag gav henne en silverring i komfirmations present i alla fall. Hon blev jätte glad. :)
Jag har faktiskt tänkt bjuda hit min lillasyster i år någon gång. Ta och bjuda på hela resan hit och hem, bara för att få hit henne. :D De vore jätte roligt, och tok värt dom typ 3000 kr som de verkar kosta nu när jag söker på flygresorna. :)
Jag ska i alla fall göra ett tappert försök.

 
Systa mi verkar ha en helt klart snygg stil nu för tiden med. :O Modelejon!
Jag minns ju mer den tiden som hon gick runt i mina gammla ärvda kläder! :)
Men hon var minnst lika söt då!

Kommentarer
Postat av: emil the chosen one

Thelma är söt precis som sin syster:) man kan ju undra när det kommer en helt blogg inlägg om Den där beryktade Emil:)

2009-05-14 @ 16:28:25
Postat av: Therese

Ni är söta båda två ni! :)

2009-05-14 @ 21:46:24
URL: http://ladykiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0