fortsättning karriärbyte...

Idag när jag cyklade hem från jobbet så stod de två småtjejer vid cykelvägen och hejjade på cyklister när dom for förbi.
"Trampa på, trampa på, traaaaampa på", glad blev man faktiskt, för dom var så tokigt söta.
Undrar om dom har tänkt göra de till en karriär?
Jag saknar ju faktiskt lite den där mannen som har stått vid E22:an utanför Västervik varje dag i 20 år och vinkat åt bilar.
Han tyckte nog att de var väldigt viktigt, VARJE dag.
Jag kanske skulle ta mig an något sånt med.
Kanske skulle jag sitta i mitten av en rondell och dirigera runt trafiken, eller kanske räkna hur många bilar som kör förbi.
Tål att tänkas på.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0