Side.

Hej bloggen.Nu var det ett bra tag sedan jag skrev, så jag ber om ursäkt att jag hat försummat dig.
Jag har ju dock jobbat varje dag, de blir en 9 dag på rad imorgon och seeeen är jag ledig. :) Yey.
Är sjukt trött på att jobba. Med tanke på att jag har fått stå ute och plocka fula blommor på surfina amplar i spöregn idag, lagom hunnit torka för att sedan dra in alla 20 vagnar i spöregn igen! Kul verkligen.
Är trött på skiten, och är helt slut i både kropp och sinne.
Har sovit katastrofalt senaste veckan. Visst är väl Selma söt, och hon har kelat med mig.
Men hon kan inte hålla tyst. Hon har jamat och jamat och jamat. :S
Måste verkligen försöka att komma ifatt med sömnen i helgen då jag är ledig.
Men både storbak,storstäd,hejdåmiddag på linas golv och kalas ska då hinnas med. Aj aj de blir nog ont om sömn då med.
Emil fyllde ju år förra helgen, och jag fyller ju med snart år, så de blir lite tårta och kalas hos oss för Emils familj på söndag, morsdag!

Och de bästaste just idag är att Emil gjorde ett kanon-fynd på vår resa vi har planerat för till hösten!
Vi har fått beviljat semester vecka 37 båda två för att vi ska kunna åka utomlands.
Side-Turkiet ville vi hellst åka till. Och idag så vips så hade dom just den resan för billigt pris just när vi ska åka.
3300kr/pers istället för 6500 ^^. Hur bra är inte de då?! Såååå de är bokat och klart och jag längtar så jag dör.
De är samtidigt helt kanon att Emils bror med familj också ska till Side den veckan, så då kan vi ju hänga lite med dom också. :)
Är de september snart?

Men de gör inget att de inte är de, för jätte snart så är de den 8juni, och då ska jag flyga flygplan hela vägen ner till ljuva småland för syrrans student.
Gud va de ska bli skönt att se alla gammla välkända nyllen.
Syrran,pappa,mamma,morfar,farmor,faster,kusiner,massa plastisar och föräldra-respektive. :O Alltså MIN familj.
Visst är de väldans trevligt med Emils underbara släkt och familj. Men visst saknar man ju sin egna lite då och då med.
Min pappas sambo ska ju bli mormor. Och med tanke på att Johanna är typ 156 lång och annars inte så jätte smal, och att hon då kommer vara i 8 månaden så kommer hon att se jävligt rolig ut. Lika bred som lång? snabbare att hoppa över än att springa runt?! :) hahaha.
Ska bli skönt att flyga i 50 min istället för att åka buss 6 tímmar.
Kommer sakna älsklingen dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0