Näcken.

Här sitter jag rund som en boll, men som Pablos tröja beskrev så "Jag är i form, rund är en form".
Vi har tränat idag med, de har vi ju. Men vi har även varit och ätit buffé. Man äter och äter och äter.
Jag åt i vanlig ordning mer än både Pablo och Emil. haha. Och dom medgav de om än motvilligt.
Mat är i alla fall något jag är bra på!

De är verkligen helt underbart att vara ledig. Så skööönt.
Har varit ledig två dagar nu, men ändå så har jag två dagar kvar. YES!
Jag bestämde mig för att skita i dom extra stålarna, och ta en extra ledig dag för att följa med och hämta valpen.
Jag tror helt klart att de var rätt beslut!
Och en extra dag att få vakna med min älskling och äta frukost med honnom är ju toppen.

Vi var ute och gick en tur i de fina vädret igår kväll, och när vi gick förbi ån så kände Emil ett kraftigt begär att förvandla sig själv till näcken. :) Så himla söt är han min karl.
 
Men midgårdsormen fick stanna i brallan och fiolan lämnade han hemma. Haha.

Men så hääääääääääääääääääär kära är vi i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0