Emil <3

Idag är de den 22 maj, vilket betyder att det är min älsklings födelsedag! :)
Han fyller 22 faktiskt, den 22, vilket är idag. Med så långt?! :D haha.
Han är sötaste pluttegosfisgrisen som finns faktiskt.
Han fick frukost på sängen och stora spännande paket i morse i alla fall. Tror nog han blev glad.
Han är helt enkelt tvungen att vara glad. Jag fick lov att åka runt över hela stan och leta efter något ställe som hade tillräckligt stora storlekar för hans skidor till fötter ^^.
Han ville ju ha träningsbara-hållbara inlines och stavar. Vilket han då slutligen fick.
Så nu blir de till att rulla grillor som träning ihop i sommar med.

Han är i alla fall den finaste,gulligaste,raraste,underbaraste,hetaste,goaste,snyggaste och bästaste sambo man kan ha! :)
Han är grädden i oboyen, ostchipspåsen på söndagsmyset, kolasåsen på glassen, och marsipanen på prinsesstårtan, han är helt enkelt de där lilla extra som man tycker om som allra allra mest. De man inte kan klara sig utan på de söta.
Och han är min drömprins. :D
Älskar dig mestaste gånger 7456 och 50 varv kring jorden!


Drömmaren,pajasen,den stiliga,drömprinsen och vardagskillen. :D Han är allt.

Kommentarer
Postat av: millemuffen

Jag älskar dig med sötpajen:) och bleev såklart toppen glad för både frukosten och presenterna:)

2009-05-23 @ 09:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0