Crap sommar igen...

Nu är sommaren här, verkligen tokskönt med sol......när man är ledig!
Men när man står i en jäkla bakugn till jobb i svarta långbyxor, då är de inte lika skönt!
Men vem klagar? :P

Men igår blev de årets första stranddag ute i fjällnora med Emil och Robin! Jag var ju ledig då i alla fall!
De va jäkligt skönt med 22 grader i vattnet, men man kände sig ju som en bakpotatis på land! :)
Alla tre kom vi hem med en vacker rosa nyans att skryta med. hmpf,
Ja ja, nu kan jag i alla fall säga att jag har varit ute i solen!
Robin, Emils 15 åriga brorson har fått bo hos oss över helgen med, då Matte och Dessan följde med Kevin till örebro på fotbollscup! De blev en hel del fifa spelande för grabbarna, vilket inte var så fruktansvärt upphettsande för mig att titta på!
Men kanske med undantag från den gången då både Emil och Robin tog Brasiliens landslag med samma laguppställning och Emil förlorar med 11-3. Det va ruskigt roligt...i alla fall enligt mig och Robin!:)
Jag fick ändå min vilja till lags efter vår tacco-middag i lördags, och vi satte på en film istället för konstant fifa-spel!
Stranden fick dom ju som sagt med dras med en hel dag, och vi slutade med grillning här hemma! :)

Dock är ju min längtan efter semestern helt pajjad!
För andra sommaren på rad så ska Emil jobba HELA min semester.
De känns bara så jävla tråkigt. Jag hade ju sett fram emot semseter på öland med älsklingen, hälsa på mina föräldrar, men kanske ändå åka med husvagnen!
Men näpp, såklart inte.
Förra året hade han ju semseter från posten samtidigt som jag hade min semester, men då jobbade han extra på Polarbröd alla dom veckorna.
I år så hade han med fått samm veckor som mig beviljade, men så ska han under just bara dom 3 veckor jag har semester, jobba på en annan station på posten!
Jävla skit att man är så jävla beroende av pengarna. Kan de inte bara ta och dyka upp ett heltidsjobb snart så vi kan få umgås någon jävla gång!! Jag hatar posten!!!
De känns ju bara så ovärt tycker jag för min egoistiska del.
Att de ska vara precis samma ramsa 2 år på rad, jag vill bara gråta!!
Men jag måste ju åka ner till mina föräldrar och hälsa på då,och jag lär väl bli borta alla 3 veckorna då!
Känns ändå som att jag inte kommer få de roligt,stressa ner,vara lycklig,eller må bra den här semestern heller!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0