Bröllop.

Min far har gift sig, i lördags med sin sambo helt i hemlighet. Jo man får väl trycka ur sig ett grattis. Men lite sur och stött blir man att man får reda på de såhär i efterhand!
Och allra hellst så ville man ju vara med på bröllopet, eller i alla fall hjälpt med blommorna!
Tydligen så satt de en notis om det i Östran idag, och vi som inte har den tidningen fick ett mail med bild och info.
Tokigt opersonligt och vansinnigt. Jag blev arg.
Men visst är de samtidigt roligt för dom.
Pappa har barn med min mor, och med Thelmas mamma, men han har aldrig varit gift förut!
Jag blev arg. Jag vet ju att de var samma för alla, men de känns ändå dumt som tusan.
Jag kommer aldrig få gå på bröllop!
Folk gifter sig inte längre, och hur som hellst har jag inga vänner som jag är nära nog för att bli bjuden på deras bröllop!
Och tydligen blir jag själv inte gift heller. Alltså är den saken klar, inget bröllop för frida någonsin.

Jag är en ytterst bitter människa!Jag är en egoist som bara tänker på mig själv. De är så jag framstår i min egen text. Må så vara då.

Vi gifte oss i lördags 30 maj vid Byrums raukar Kram!

(såhär såg mailet ut)


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag tror minsann att du kommer bli gift! Och då ska jag komma på ditt bröllop och du ska självklart komma på mitt :)

2009-06-06 @ 16:42:01
URL: http://ladykiller.blogg.se/
Postat av: jenny

Du får komma på mitt! och jag tror att du kommer att gifta dig! Man ska inte gå runt och oroa sig för det så mkt. . när man har slutat att fundera på det så brukar det hända =) Tänk vad många som kan hjälpa till att göra din bukett! =)

2009-06-06 @ 18:47:48
URL: http://ferraribil.blogg.se/
Postat av: Kristina

Ojoj, förstår att man blir lite stött. Även fast ett bröllop i hemlighet också är lite mysigt o småromantiskt sådär. Men ändå. Kanske hade varit kul med ett telefonsamtal istället för ett mail. Själv har jag ju varit på två av min pappas tre bröllop. Han tror på sådant. Hrm, hehe. Dessutom så ska vi nog bli gifta en hel hög. Till slut. Och fan om du inte infinner dig den dagen det är min tur. Okej?

2009-06-07 @ 23:14:13
URL: http://prettyhatemachine.blogg.se/
Postat av: Lina

ja, himla synd att vi inte hann ses. vi åkte ju hem lite spontant en dag för tidigt. kikade ju in på Bellis. men fann dig inte där. va du där?

Vad lik du är din far!

En riktig stilig karl med en finfin dotter. Ta hand om dig.

Och ge mig din adress för sjutton!

2009-06-09 @ 12:52:52
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0