Ett år till nästa gång.

Förra veckan var verkligen en toppen-vecka! :D
Mamma var här, de var grönan, midsommar med vänner,födelsedag och massor med skoj, och jag var ledig 4 av 7 dagar! Yes!

I lördags när jag fyllde så fick jag frukost på sängen av Emil, min älsklingsmuff!
Fick lite presenter med såklart!
Sen blev de en träningsrunda med inlinesen som kompensation för chokladmoussen jag fick till frukosten.
Sen gled jag i fin-klännig så for vi till Ramsta och gosade med Xina lite medans vi väntade på att porschen skulle komma hem! Sen snodde vi åt oss den och for på picknick!
Grillade lite burgare, ute vid Wiiks slott. :)
Sen åkte vi hem en sväng innan vi for in till stan och gick på bio.
Johan Falk, GSI. Skit bra för övrigt!!
Nu är de ett helt år kvar tills man har sin egen dag igen! :P

Den här veckan har ju startat fan så mycket värre. Blir så less på allt.
Blev en riktigt lång dag igår.
var med ner till grossisten och handlade in blommorna. Var där nere till kl 6 på morgonen!
Sen hade vi ju öppet hela dagen, och var stängda och klara till halv 7. Fy fan.
Idag har de ju vart värr nästan.
Gud va man längtar efter semester nu. Pleas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0