studenttider.

Uscha snart är de dags att flyga!
De är ju iiinte roligt att ett fett flygplan just har krachat precis innan jag ska flyga!
Men de är bara att hålla tungen rätt i mun och hoppas på de bästa dom där hela 50 min de tar att flyga till småland! :)
Gud så skönt, de slår ju ändå 6 ½timmes bilfärd kan man ju lugnt säga!
Så imorgon är de syrrans student. Massa släktingar, och massor med mat. ^^ Yey.
Näe men de ska bli väldigt skönt att få komma ner och träffa alla. Var ju ganska länge sedan nu!


Idag är de förövrigt exakt 3 år sedan vi tog studenten i norrköping.
De är ju heeeelt sjukt! De är ju lika lång tid som vi faktiskt spenderade på skolan!
Man börjar verkligen att känna sig gammal!!
Men man kan ju minnas tillbaka lite på hur sjukt roligt det var och hur mycket tokiga grejer dom sista veckorna bjöd på.
Jag skulle kunna betala mycket pengar för att få åka tillbaka i tiden och göra om det en gång till.
Jag saknar verkligen skoltiden med. Man hade de ju verkligen skit bra när man gick i skolan, soft-liv.
Och man saknar ju självklart alla människorna med, till och med lärarna.
Haga floristgymnaiet i Norrköping, student 06-06-08.

adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0