Inneboende

Jag har ju glömt tala om för er alla att de faktiskt hann flytta in en liten rackare när jag var borta! :)
De är ju helt klart så att Emil inte klarar av att vara ensam medans jag är borta!
När vi skulle gå och sova i fredags kväll när jag hade kommit hem så helt plötsligt så dök det upp en geting.
De kan man ju då börja undra över då de var regn utanför och fönstret var bara öppet lite lite grann.
Då kikade jag upp i taket över fönstret och ser något märkligt.
Jo då har den lilla stackaren börjat bygga ett bo där i sin förvirring.
Emil medgav då att han kanske hade märkt den på måndagen (då jag för övrigt åkte) men att han inte hört den sedan.
Ja inneboende hade han ju i alla fall hunnit bli! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0