Bröstlös.

Jag är så trött och arg på att vara utanför samhällets sätt att vara och se ut!!!
Jag lägger ut en stooooor protest mot alla designers och olika klädmärken som finns! I alla fall mot dom som gör badmode!
Är de helt enkelt så att om man har små eller inga bröst alls, att man ska klä sig i badbyxor och barbröstad och smälta in ibland killarna istället?!
De är fan jävligt tydligt att så är fallet!
Hej, jag heter Frida och jag har inga bröst....Hej Frida.
Men tydligen är de bara jag i hela världen de är så för.
För inte kan dom göra något badmode för oss som har små eller inga bröst alls. De existerar inga allternativ alls att hitta. De sitter kupor och byglar på ALLT. Vilket absolut inte fungerar för en tjej som mig!
Stor protest, STOR protest!
Ska man klämma sig i en bikini som är gjord för 10-12 åringar istället kanske? Där puberteten inte har slagit in än!
Alltid har man samma problem. Och ganska så naturligt nog så känner man sig så jävligt nerslagen och kass!
Tackar för de Samhället!

Kommentarer
Postat av: emil

du är söt iaf gumman:)

2009-06-03 @ 14:43:19
Postat av: Lina

Ett tips är att kika på sportavdelningen istället. det finns ju en massa fina sporttoppar. jag köpte mig ju en sporttop och svarta "sporttrosor" till som jag har då jag simmar. det tråkiga med det är väl dock att det täcker så pass mycket av kroppen att man inte får sån snygg bränna.. Men man kan ju kavla ner banden i så fall förstås. Hoppas du finner nån fin! Ty du är ju såååå fin! kramar om.

2009-06-03 @ 18:26:08
URL: http://linaskriver.blogg.se/
Postat av: jenny

Jag hittade en fiin på stadium. . dom har många som är utan byglar! Jag har en trekants bh även fast jag har lite mer att fylla ut med .. men det känns mkt bättre med en sådan .. gör ett besök på stadium om du inte varit där! =)

2009-06-06 @ 18:50:07
URL: http://ferraribil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0