Semester! :)

Hej kära bloggen. :) Nu har jag semester! :) wiiiie.
Så nu sitter jag här packad och klar, eller ja klar och klar, ska fixa massäck och ta en dusch innan sängen, men sen är jag klar! För kl 06.45 imorgon bitti så går bussen här ifrån Uppsala mot Kalmar, och jag ska vara framme där 14.25. Fy fan vilken jäkla tid de ska ta då. var fan så mycket skönare med flyget. Men de kostade multum nu så jag fick passa de.
Hur som hellst så blir de öland åter igen!
Ska bli sjukt skönt faktiskt!!
Men de roligaste av allt är att jag ska få träffa Thelma med. Hon kommer upp från danmark den här veckan med. har fan inte sett henne på 2 år. Sjukt kul.

Men någon hejdå puss blir de då ingen imorgon bitti.
Emil är i värmland med Jocke och tävlar i sveriges starkaste man.
Får väl se om tunnisen lyckas ro hem någon peng! :D haha.
Jocke har i alla fall tagit två guld idag, men tävlingen är ju imorgon med, me fler grenar!
Man får hålla tummarna för dom båda två!
Blir jobbigt att behöva vara utan Emil 3 veckor i år igen. Jäkligt tråkigt med att vi inte får någon semester ihop så.
Kommer sakna honnom massor massor massor!!

Ja ja vi får väl se hur mycket bloggande de kommer att bli medans man är borta, skulle gissa på väldigt lite.
Men trevlig sommar så länge då!

Kommentarer
Postat av: Lina

Trevlig semester!

2009-07-11 @ 22:08:33
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0