Helgen. :)

Jag har varit ledig i helgen!! :) Äntligen!!!
Efter att ha jobbat en hel vecka med 900 kunder per dag och övertid på 2-3 timmar, jaga rådjur på sin ända lediga dag kl sjukt tidigt på morgonen, och sen jobbar 6 dagar på rad igen så kan man kalla sig ganska förtjänt av vila!!!
Jag och Emil sov som två döda igår och vaknade först kl 11. Så sjuuukt skönt var de.
Sen kom svärfar och hämtade upp mig för att jag skulle få en övningskörningstur fram och tillbaka till Arlanda.
Motorväg för första gången, oj oj. :S Vi överlevde.
Sen ägnade jag mig åt lite julbak för saks skull medans Emil begav sig till Postens julbord.
Men han ringde ganska snart efter mig och bad mig hoppa på bussen till stan så vi kunde gå på bio istället. Luftslottet som sprängdes såklart. Läste lägligt nog ut boken nu i veckan så jag var verkligen inne i handlingen och la ihop alla extra detaljer som boken ger med filmen!

Idag har vi varit på vår traditionella julhandling på kista gallerian. :)
Vi gör varje år en lång lista på vilka vi ska handla till och vad dom önskar sig och beger oss sedan till kista där alla affärera man kan tänkas behöva finns under ett och samma tak. Och dessutom så finns de ju kista foodcort där med, och maten är helt klart oklanderlig!!
Anders följde med oss idag också för lite egen shopping. Men de var bara trevlig att vara social med någon annan än bara Emil med.
Vi handlade av en ganska stor del av vår lista (men vissa finns kvar på listan då systembolaget envisas med att vara stängt på söndagar). Dessutom så fínns där ingen jaktaffär. Crap.

När vi ändå var där så passade jag och Emil på att ta en dropin och klippa oss. Kostar bara 190 kr där vilket är jäkligt nice pris! Och Emil var i desperat behov av en klippning.
Min karl har lite liknat snömannen dom senaste månaderna.
Sen vi kom hem från Turkiet har han varken klippt eller rakat sig.
Igår åkte till min stora glädje skägget, och idag håret.
Känns som att man inte har sett honnom på sjukt länge och att han helt plötsligt dykt upp igen. haha.
Jätte skönt att ha min karl tillbaka! <3<3<3<3 Han är som absolut finast i skäggstubb och nyklippt hår <3


Kommentarer
Postat av: Linda

Vi funderar ju också på att åka till kista nån helg framöver, ska lägga på minnet då att de har billig klippning, ty det skulle behövas!

2009-12-06 @ 21:35:25
URL: http://lindapingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0