...

I fredags  var de dags för ännu en utgång med jobbet. Var nere på taverna och käkade efter jobbet, god mat för fridas mage. :) Men jag och Gunilla valde de smart draget att inte följa med vidare till nästa destination som var liljenkonvaljeholmen för dans. 2 vänster fötter, träben, handsvett och ingen motorik gör de lite svårt för att få dom rätta moovsen på dansgolvet. Så jag passade på de faktiskt.


Jag som trodde att jag skulle  bli kräftlös iår med. Men ack så fel man kan ha.
Igår var jag till stockholm och hälsade på Sandra då hon anordnade en liten mysig kräftskiva i sällskap av en hop med florister! :) Mycket trevligt. Roligt att ha fått kolla in vart Sandra håller till med.
Men stockholm har jag inte så mycket till övers med längre alltså. Fy fan för all den där stressen.
Sov bra länge i morse jag och Sandra, innan Emil ringde och väckte oss. Dock blev de väl ganska sent igår med. :)
Roligt att få komma iväg och träffa lite vänner ibland med.

Och ikväll har jag varit fotbollsfru igen. Emil hade match ute i knutby så de var bara att ge sig ut dit när jag kom från stockholm. Dom vann med 6-1 och Emil gjorde första målet. Så duktig min lilla stjärtgris. :D

Näe dags att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0