Makeover.

Jag tycker just nu att tiden mest sniglar sig fram faktiskt!!
På lördag är de ju dags att flyga till en veckas sol och bad i turkiet!! :) Vill dit NU!
Men värre är de att jag tror stenhårt på att jag kommer att få svininfluensen gånger 3 tills vi ska åka!! :S Har ont i halsen idag!Sån typisk tur man har!
Jag hade ännu mer tur som valde att åka när de inte är högsäsong!
I torsdags tänkte jag att de är bra att rota fram passet och damma av de innan panikpackningen!
"IIIIIIIIIIIh" de har ju gått uuuuut. Perkele!
Men vi for fort som ögat ner till snuthäcken och plåtade mig från min bästa sida och fick konstaterat att jag skulle hinna få de innan vi åkte!! :) Hade de vart i maj hade de kunnat ta flera veckor, men nu tar de typ en halv vecka. Yes Hehehe.
Så nu är de bara stortvätt, packning och att växla pengar kvar vilket ska tas i tur med på tisdag!



Jag har varit på ett väldigt piffande humör på senaste tiden här hemma. De har blivit ett antal ikea besök och ökat på mängden hyllor och möbler i vårt kära hem.
Idag råkade jag köra över badrummet med en makeover också, villket verkligen behövdes!!
Var till Lagerhaus i gränbycentrum som hade 20% för att dom var nyöppnade, och inhandlade en hel massa fina prylar!! :) Förr var de bara lime nu är de turkos/lime.
FÖRE
EFTER

Jag kände mig fuktansvärt bitter igår med vetskapen om vissa festligheter i smålandsskogen!Jag hoppas verkligen att regnet vräkte ner hejdlöst hela hela dagen!!

Jag var i alla fall på den 4 kräftskivan i rad, denna gång ute i ramsta med svärmor, svärfar, älsklingen, Moa och Niklas! Myche trevligt må jag säga. :) Därmed är årets kräftsäsongt avslutad.


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad fint det blev i badrummet!

2009-08-31 @ 20:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0