Drog.

De har blivit alldeles för mycket tid från Emil i sommar känner jag. Man får så himmla lätt Emil-abstinens, han är min drog!
Först var ju jag borta i 2 ½ vecka.
Och just nu är han i Halmstad på obestämd tid, typ en vecka 10 dagar eller så.
Dom är och hälsar på Johan som hyr en lägenhet över sommaren.
Tanken på 5 karlar ihopträngda i den där lilla ettan känns lite skrämmande, men de positiva med de är att de inte får plats några fler! :) Dom kan grabba sig så mycket dom vill.
Men de är ju inte så hejdlöst roligt att vara här hemma helt själv heller.
Saknar älsklingen, min drog.

Jag vill ha en hylla, btw. Eller 2 hyllor och en pidestal om jag ska vara noga.
Kan jag få de tack?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0